Legalizacja lub remont gaśnic proszkowych od samochodowej (1 kg) do 12 kg.
Przegląd hydrantów (w tym pomiar ciśnienia wody) i gaśnic w firmach i instytucjach.
Przegląd sprzętu asekuracyjnego.
Nietypowe znaki i napisy na kamizelkach.
Po okazaniu paragonu wymieniamy zły rozmiar odzieży lub obuwia.
W przypadku wadliwości sprzętów, która nie wynikła z Państwa winy przyjmujemy reklamacje. W tym celu kontaktujemy się z producentami.
Zarówno gaśnice jak i szelki powinny być poddawane przeglądowi co roku.
Wyjątkiem jest gaśnica samochodowa 1 kg która jest ważna 2 lata od daty sprzedaży, następnie co rok. Zawsze przyklejamy kontrolkę sprzedaży aby nie tracili Państwo miesięcy. Jeśli jej nie ma - należy kierować się datą produkcji gaśnicy. Znajduje się ona na naklejce z przodu gaśnicy na dole. Nie należy sugerować się grawerem na spodzie opakowania - w gaśnicy liczy się proszek, nie opakowanie.
Po przeglądzie przyklejamy kontrolkę konserwacji, z datą przeglądu i datą kolejnego. Warunki pozytywnego przejścia przeglądu:
Gaśnica nie może być rozszczelniona. Nawet 1 użycie (choćby nieumyślne) powoduje zużycie naboju. Mimo zawartości proszku taka gaśnica nie jest już skuteczna.
Gaśnica musi mieć odpowiednie ciśnienie. W gaśnicach które posiadają manometr, strzałka powinna znajdować się na zielonym polu.
Proszek nie może być zbrylony. Proszek zbryla się z czasem lub w wyniku przechowywania w wilgotnym miejscu.
Opakowanie nie może być naruszone w sposób zagrażający zawartości gaśnicy. Zawleczka musi być na swoim miejscu. Proszek nie może mieć styczności ze środowiskiem zewnętrznym. Ciśnienie w gaśnicy musi być stałe, aby w nagłej sytuacji nabój zadziałał.
Prosimy nie pisać swoich nazwisk w miejscu gdzie wpisany jest kod i data produkcji szelek. Brak możliwości odczytania tych informacji uniemożliwi pozytywne przejście przeglądu.
Szelek i sznurów nie można przecinać ani skracać/przedłużać w inny sposób niż wskazał to producent. Sprzęt asekuracyjny jest produkowany zgodnie z określonymi normami. Takie modyfikacje mogą skutkować jego przerwaniem się pod dużym obciążeniem i upadkiem z wysokości.